Märken

I fredags fick Nelly sitt första klistermärke då hon var duktig på morgonen. Efter ett par timmar slängde jag märket i papperskorgen... Vi hade besök av Louise och hennes Emma och Maja. Nelly och Emma bråkade, skrek och slogs nästan hela tiden. Vi fick hoppa över fikat för att de inte förtjänade att få något sådant. Efter en och en halv timme skulle Dennis och hans kompis åka till Stockholm för att kolla på bil åt kompisen. Nelly skulle följa med dem, så då blev det lite lugnare för oss som var kvar hemma. Vi tog en timmes promenad och alla barn somnade i vagnarna.

Under bilresan till Stockholm sa Nelly att hon ville träffa Mange och Ulrika. Så medan killarna kollade bil så fick Nelly ha roligt med Ulrika (Mange var tyvärr inte hemma). När de kom hem på kvällen så fick Nelly ett nytt märke då hon varit duktig under hela resan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0