Flätor

Idag fick jag i alla fall sova lite längre på morgonen. Dennis hade en ledig dag. När jag kom upp så gick han och Nelly iväg för att titta på innebandymatch. Jag tog mig upp och lagade lite lunch. Sedan åkte jag och Nelly till Coop för att handla. Vi inhandlade bland annat små, små gummisnoddar som jag senare använde till Nellys hår. Nio små flätor blev det. Dennis åkte iväg och tränade en stund medan Hanna sov och Nelly la pärlplattor.






Första bilderna på de två små tänderna








Kommentarer
caroline

Haha kommer i håg nær du satt och gjorde så på mig:D

2011-01-17 @ 23:18:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0