Bio & middag

På fredagen fick jag sovmorgon. På lördagen var det Dennis tur. Efter lunch åkte vi in till stan. Dennis och Nelly var på bio. De såg fyra kortfilmer med Alfons Åberg, totalt ca 40 minuter. Som tur var hade Nelly lyckats samla ihop tre märken så att hon kunde få lördagsgodis också. Under tiden gick jag och Hanna på stan en stund.

På kvällen var vi bortbjudna på tacomiddag hos Petra, Johan, William och Inez. Till efterrätt blev det kladdkaka och godis. Vin för mig och läsk till Dennis.

Nelly hade under natten haft en del hosta. Dennis tyckte det liknade falsk krupp. Hon har fortsatt hostat en del och även varit lite snorig sedan dess.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0