Ögoninflammation

I torsdags kväll fick jag plötsligt ont i ena ögat och såg lite suddigt. När jag skulle borsta tänderna såg jag att det kommit lite vätska ur ögat. Det fortsatte rinna vätska ur båda ögonen hela natten. Typiskt nog så sov Hanna ganska bra, medan jag inte gjorde det. På morgonen rann det inte lika mycket, men istället var ena ögat rött och lite svullet.

Dennis jobbar natthelg så för att han skulle få sova igår morse så åkte vi tjejer till öppna förskolan i Årstakyrkan. Efter lunch åkte jag och Nelly till Coop för att äntligen få handla hem lite mat (och gottis). När Dennis åkt till jobbet hade vi fredagsbad och mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0