Nytt SIM-kort

I torsdags kom Dennis hem från jobbet och hade för en gångs skull fått sova några timmar på jobbet. Han lämnade Nelly på förskolan och jag gick sedan och la mig en stund till.

Jag, dennis och Hanna blev bjudna på lunch på IKEA av Bosse och Sanna, eftersom Dennis hjälpte dem att flytta (trots att de redan bjudit på mat under flyttdagarna).

När Dennis hämtat Nelly så åkte de till City Gross för att köpa leksak till henne, hon hade återigen lyckats samla ihop tio klistermärken för gott uppförande. Denna gång blev det ett svabbset med mopp och hink för barn. Fast hon vill naturligtvis ha riktigt vatten när hon svabbar...

I torsdags kom mitt nya SIM-kort på posten (trots att hon sa att det skulle komma nästa vecka)! Så då var det äntligen dags att köra igång min nya mobil och försöka klura ut en del av finesserna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0