Nickis äventyrslek

Idag vaknade Hanna 7.30 och Nelly 8.00, så det var i alla fall ok. Men mina ögon fortsätter att rinna på nätterna, fick gå upp i natt och tvätta rent dem. På dagarna är dem torra, men röda.

Dennis skulle egentligen varit ledig idag, men hade en obligatorisk utbildningsdag i Stockholm. Jag och tjejerna tog en promenad till Nickis äventyrslek, ca 3 km bort. På vägen dit stannade vi vid MAX och åt lunch. Julia 9 år gjorde oss sällskap både under lunchen och leken. Hon och Nelly klättrade och hoppade överallt, medan jag och Hanna höll oss på golvnivå på mjuka mattor. Sedan promenerade vi hemåt igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0