Mormorbesök

Igår jobbade Dennis, och Nelly var på förskolan. På förmiddagen kom min mamma och min mormor på besök hit. Vi åkte till Gränby köpcentrum där vi åt pizzalunch på italiensk restaurang och lite shopping blev det också. Jag hämtade sedan Nelly och vi alla fikade och lekte hemma på eftermiddagen.

Hanna är nu piggare och gladare. Hostar lite och snorig som vanligt (och nu har jag fått hosta också!). Hon är ofta blyg för andra människor och håller hela tiden koll på var vi är. När både jag och Dennis är hemma så är hon väldigt pappig. Hon blir jätteglad när han kommer hem och sträcker armarna mot honom. När han lyfter upp henne så blir han hårt kramad. På kvällarna kan det vara svårt att få henne att somna, man får inte lämna rummet. Hon sover lite oroligt på kvällen tills hon fått välling vid kl 23. Därefter sover hon bättre, när hon vaknar till får hon sova bredvid mig istället och somnar då om. Hon har nu inte ätit något nattmål vid kl 3 på en vecka. Hon vaknar vid kl 6-7 och får välling. Om jag har tur så somnar hon om, men inte alltid.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0