Lunchdejt

I morse kom Dennis hem från jobbet och lämnade Nelly på förskolan. Jag och Hanna åkte till Gränby köpcentrum för att träffa Louise och Maja. Vi åt lunch på nya Fågelsången, jag valde lasagne. Louise shoppade kläder till sig själv, men jag får vänta några veckor till. Vill gärna gå ner alla graviditetskilon innan jag köper kläder. Louise har redan kommit ner till mindre storlekar, hennes dotter är sju veckor äldre än Hanna.

När Nelly kom hem var vi bara hemma, vi bakade hottentottar och krispiga kokostoppar. Jag tog en halvtimmes promenad med Hanna på eftermiddagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0