HTC Wildfire

Jag har beställt en ny mobiltelefon! Min gamla har hängt med i 2,5 år nu och börjat krångla vid bland annat laddning. Denna gång blev det istället en HTC Wildfire. Inte en av de nyaste modellerna, men ändå en smartphone med god kritik. Jag fortsätter med Tele2 och denna gång blev det Kompis Pott för 249 kr i månaden. Jag får ringa och SMS:a för hela beloppet och jag får även köpa bussbiljetter för potten. Surf ingår också och kontantbeloppet blev endast 695 kr (mot ca 2 000 kr i affärerna). Och tro det eller ej, men jag valde en röd telefon! Jag som alltid väljer svart annars blev plötsligt modig... Hoppas den kommer denna vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0