Dag 8 + vägning

Efter en vecka med alltför många points så förväntade jag mig ingen nedgång. Resultatet blev i alla fall -0,2 kg så det får jag vara nöjd med. Jag får nog ha som mål att försöka hålla vikten ett tag nu medan mitt humör inte är på topp. Jag hoppas det går bättre när våren kommer och man börjar ta av sig lite kläder...

Idag gick det bra på morgon och dag, men kvällen blev mindre bra. Pizza, chips, dip och lite godis. Två korta promenader med vagnen blev det i alla fall.

Frukost 4 p: 2 ägg

Lunch 11 p: Samma som middagen igår, men ingen potatis

Mellanmål 1 p: 2 finn crisp

Middag 29 p: Pizza

Mellanmål ?: chips, dip, kolasnören

Motion -2 p: 30 min promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0