Dag 7

Dagen var inte lyckad. Jag var så trött och tyckte så synd om mig själv. Jag hoppas att jag får lite mer energi när våren kommer och att motivationen kommer tillbaka då istället.

Åt en frukost hemma och en frukost på öppna förskolan. Till lunch blev det en hemgjord köttbullesmörgås. Till fikat åt jag en semla, jag valde dock en minisemla. Det är egentligen ingen favorit, men en om året brukar det bli. Så nu är årets uppäten!

Till middag gjorde vi fylld lövbiff (mozzarella, oliver, soltorkade tomater), rödvinssås med bacon, grönsaker i ugnen samt sallad. Fredagsmyset ska vi nog inte tala om.... Chips, brieost, glass... Jag orkade inte väga och räkna det kalaset...

Frukost 13 p: Roast'n'toast, 2 ägg, lingongrova, ost, smörgåsrån, lätta

Lunch 8 p: Lingongrova, 3 köttbullar, 3 msk rödbetssallad

Mellanmål 9 p: 2 finn crisp med banan och salladskrydda, semla

Middag 15 p: 125 g lövbiff, 30 g mozzarella, 100 g ptotatiskroketter, 1/3 dl rödvin, 40 g bacon, 2 tsk italiensk dressing

Mellanmål: Chips, brieost, glass



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0