Dag 23 + vägning

Vågen visade denna vecka -0,4 kg. Sakta men säkert...

Till frukost gjorde jag mig en sillsmörgås. Måste göra av med sillburkarna som står i kylen sedan jul.
Till lunch åt jag den andra salladen jag köpte igår på Burger King. Idag skar jag upp lite mozzarella och la i.
Till middag beställde jag nudlar med räkor från thairestaurang.
Lite fika på kalas och lite godis på kvällen.
Promenad till och från husvisning.

Frukost 8 p: Lingongrova, 1 potatis, 1 ägg, 3 vitlökssillbitar

Lunch 9 p: Samma lunch som igår, 50 g mozzarella

Middag 12 p: Nudlar, räkor, olja

Mellanmål 10 p: Liten tårtbit, lite godis

Motion -2 p: Promenad 20 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0