Dag 22

Eftersom jag inte sov hemma så kunde jag inte väga mig. Det blir imorgon istället.

Frukosten åts hemma hos Petra. Sedan en kort promenad till Gränby.

Lunchen intogs på Burger King. Jag hade rabattkupong på kycklingsallad, "2 för 1". Det var inte den största sallad jag ätit. En torr kycklingfilé, 3 gurkskivor, 3 körsbärstomat, lite sallad och lite ruccola. Till det valde jag caesardressing och den var i alla fall ok.

Till middag blev det rester. Till lördagsmys blev det chips, dip och godis...

Frukost 9 p: 1 dl fil, 1 ägg, grovt bröd, 2 ostskivor, marmelad

Lunch 6 p: Chickensallad på BK med caesardressing

Middag 9 p: Samma som tisdag kväll

Mellanmål ca 25: Chips, dip, godis

Motion -1 p: Promenad 15 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0