Dag 2

Idag gjorde jag äggröra i micron. Jag kläckte två ägg i en skål och rörde lätt med en gaffel för att ha sönder gulan. Jag körde på full effekt i en minut och rörde om lite efter halva tiden. När det var klart fick jag mosa det med gaffeln och saltade. Till middag blev det varma mackor. Tyvärr fanns det godis kvar sedan gårdagen... Men en kort promenad blev det i alla fall.

Frukost 6 p: 2 ägg, rågkaka

Lunch 12 p: Samma som middagen igår

Middag 11 p: Rågkaka, rostbröd, 100 g nötfärs, 30 g ost (13%), röd lök

Mellanmål 9 p: 100 g godis

Motion -2 p: Promenad 25 min



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0