Dag 15 + vägning

Idag visade vågen -0,2 kg och jag får vara nöjd med att det inte går uppåt. Jag tröstar mig med alldeles för mycket gottis, men eftersom jag fortsätter räkna points så tror jag att jag ändå lyckas begränsa skadorna till viss del. Annars hade det lätt kunna bli ännu mer onyttigt.

Idag gjorde vi tunnbrödsrulle till lunch. Till middag blev det rester och lördagsgodis i soffan.

Motionen blir lite undanskuffad nu när det är så fruktansvärt kallt ute. Min tanke är att jag ska komma igång med wii-träning nu. Det går lite trögt men om jag väl börjar så går det nog bättre. Får nog ta och göra upp ett träningsschema...


Frukost 6 p: Tunnbröd, 2 ägg

Lunch 13 p: 2 kycklingkorvar, 2 tunnbröd, 100 g potatismos, 1 msk ishavsröra, ketchup, senap

Middag 12 p: 2 kycklingkorvar, 1 stort korvbröd, 1 msk ishavsröra, ketchup, senap, rotsaker med 1 tsk olja

Mellanmål 14 p: 150 g godis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0