Checkar ut

Natten till fredag var inte rolig. Först hade jag svårt att somna, låg ju och tänkte på allt det nya i min mobiltelefon... Kl 0.30 vaknade Hanna och fick mat. Efter det började hon hosta och kl 1.45 kom det upp välling på våra kuddar... Efter att vi båda somnat till slut så vaknade hon återigen vid 6.30. Förste verkade det inte som om hon ville somnade om men det gjorde hon efter en kvart. Då tänkte jag "skynda dig att somna Veronika så kanske du hinner få en halvtimme sömn till innan Nelly vaknar". Och tänker man så, då är det ju kört... Det blev ingen mer sömn den natten. Nu har jag fått nog och checkar ut!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0