Recaro

Idag har vi hämtat ut ett paket som vi beställde i söndags. Det är en ny bolstol till Nelly. Hon kommer snart att få börja åka framåtvänd istället, blir lite mer plats för hennes långa ben då. Den är av ett märke som heter Recaro, modellen heter Monza. Recaro är ett märke inom bilsport, så det har satsats mycket på säkerhet och komfort på denna stol. Den brukar vara mycket dyr, men jag lyckades hitta en butik på internet som heter Billigalu som sålde den för 1 105 kr plus 195 kr i frakt. Nu ska vi bara testa den i bilen imorgon så att den passar i våra sätens form.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0