Julklappar

Oj, får se om jag kommer ihåg allt vi fått i julklapp...

Nelly har förutom klapparna i julmössan fått barndator, solskyddsdräkt, trosor, pyamas, lego, 2 st diadem, Pippi-kofta, Mimmi-paraply, spegel, längdskidor, bowlingset i plast, håraccesoarer, pärlor till halsband, bok med siffror, barbiedockor, kläder till barbiedocka, prinsessklänning, prinsesspyssel, strumpor.

Hanna har fått ytterligare en bok om Pino, träklocka, 2 st diadem, träklossar, Pippi-kofta, Mimmi-paraply, teservis, frukter i korg av bomull, dockkläder, bok med vilda djur, längdskidor, klänning och tights, Pippi-figurer, prinsessklänning, pärlplattor med stora pärlor, strumpor.

Jag har fått mikrofoner till Wii, bok skriven av Martina Haag, presentkort på kroppsbehandling, pengar, trisslotter, förkläde och grytlappar.

Dennis har fått arbetslampa, trådlösa hörlurar, strumpor och handduk.

Jag har säkert glömt något...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0