Bio

Igår jobbade jag extra 7-16. Medan jag var på jobbet så åkte resten av familjen till Hedemora för att tillbringa helgen där. När jag slutade blev det en sväng på stan för ytterligare julklappsinköp. När jag kom hem hade jag tänkt ha en mysig barnfri kväll med chips och film. Men min kropp var helt slut, har en lätt förkylning just nu. Så jag gick och la mig kl 20.15!!! Annars brukar det bli läggdags vid 23-tiden, men min kropp behövde tydligen lite mer sömn just nu.

Idag har jag jobbat 8-16. Känner mig bättre i förkylningen, är endast lite lätt hes och täppt i näsan. Efter jobbet mötte jag upp Petra och vi åt asiatisk buffé på Dragon Palace. Sedan gick vi vidare till bion för att se I don't know how she does it, en komedi med Sarah Jessica Parker. Hon spelar en småbarnsmamma mitt i karriären. Den var ok, den var som jag förväntat, en lättsam komedi. Mitt under filmen försvann ljudet vid två tillfällen, bara några sekunder. Dessutom blev det vid ett tillfälle en kraftig höjning av ljudvolymen. När filmen var slut och vi gick ut så fick samtliga kunder två fribiljetter vardera pga av de tekniska problemen! Det var ju väldigt snällt av SF (även om jag inte upplevde störningarna som något som hindrade alltför mycket).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0