IKEA & bokbuss

I lördags fick jag äntligen ligga kvar i sängen en stund på morgonen. Efter lunch åkte jag och Nelly till Coop för att köpa lördagsgodis och fleecekläder. Dennis gick sedan och la sig en stund eftersom han kände sig lite hängig. När han vaknade till igen så tog vi ett ryck och röjde upp lite i kaoset i lägenheten. På kvällen kom Dennis kompisar Andreas och Micke hit för att dricka öl och sedan åkte de tillsammans in till stan för partykväll.

I söndags åkte jag och tjejerna till IKEA för att äta frukost. Där träffade vi Louise, Emma och Maja. På eftermiddagen åkte vi till ICA Maxi och köpte en skaljacka till Nelly. På vägen hem stannade vi vid pizzerian. Jag köpte för en gång skull en kebabsallad, den var gigantisk och räckte till två måltider. Nelly lekte hela kvällen med Klara.

Idag cyklade jag till jobbet och arbetade 7-15. Dennis lämnade tjejerna på förskolan och idag var Hanna där utan förälder nästan hela dagen. Nelly lekte på eftermiddagen med Emilia och de bakade hottentottar. Tillsammans med henne gick vi sedan till bokbussen för att låna böcker och ljudböcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0