Trött och snuvig

Idag var det min tur att gå upp med tjejerna på morgonen (Dennis kom hem mitt i natten efter en spel- och ölkväll med kompisar). Hela mitt huvud var fullt med snor, kändes det som. Jag har varit täppt och snuvat hela dagen. Undrar om det fortfarande är kattallergin som spökar eller om det kom en förkylning också? När jag gick ut med Hanna i vagnen efter lunch så gick jag långsamt, långsamt. Kände mig som en zombie. Så när hon hade somnat, så stöp jag i säng och somnade jag också.
På eftermiddagen fick vi besök av Magnus och Ulrika. Vi åt mellanmål och Hanna fick agera fotomodell framför deras kamera. Nelly har lekt med kompisarna på gården, och Dennis ska nu jobba två nätter i rad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0