Sovmorgon

Dennis skulle iväg och spela golf tidigt idag, så han gick upp med Nelly och lämnade henne på förskolan. Jag och Hanna kunde då ligga kvar i sängen. Visserligen vaknade hon till då och då, men vi låg i alla fall kvar till kl 10.30. Efter att ha duschat oss båda så tog vi en promenad till Coop för att handla. Vi var även in på Lindex och köpte dreggellappar till den lilla som dregglar och kräks en hel del. Tillbaka tog vi bussen. Det är en ny busslinje som kallas mjuka linjen och går genom väldigt många stadsdelar. Tur för oss är att den går direkt till vårt område från IKEA och Coop, då slipper vi in till stan och byta buss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0