Sömnproblem

Den senaste veckan har Hanna inte sovit så bra som hon brukar. Hon vaknar ofta och gnäller/skriker. Hon rullar ofta över på magen och kan då ibland bli arg. Jag får försöka vända tillbaka henne på rygg eller sidan, och sedan upprepas det ganska ofta. Jag undrar om hon vaknar för att hon är hungrig? Eller om det är för att hon är förkyld (men det har blivit bättre nu)? Eller har hon ont i magen (den kanske inte är redo för maten hon får)? Eller är det tänder på gång (jag tycker det känns som om det är något vasst under tandköttets yta)? Det är svårt med små barn när de inte kan berätta vad som är fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0