Skoköp

Idag slog jag till! Jag hade nu funderat i tio dagar och var fortfarande lika sugen. Reebokskorna som jag blev kär i vid första provningen är mina. Ska bara försöka komma över ångesten över priset, 1 399 kr. Har aldrig köpt så dyra skor, brukar ligga på max 700 kr. Men om de håller i många år så är det ju värt det. De är vattentäta, så nu har jag ingen ursäkt för att promenera i dåligt väder. Jag gillade att de inte ser ut som typiska träningsskor, utan mer som skor man kan ha till vardags också. De har Easytone-teknologi som tydligen ska öka förbränningen... Läs mer om dem här:
http://www.stadium.se/sport/traning/walkingskor/118586/reebok-easytone-go-outside-2-gtx-w
REEBOK EASYTONE GO OUTSIDE 2 GTX W BLACK / SILVER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0