Leta skor

Jag och Hanna tog en promenad till stan idag. Jag skulle titta på sportaffärerna efter nya träningsskor. Mina börjar nu gå sönder, jag har haft dem i ca 5 år och aldrig varit riktigt nöjd med dem (det är Nike). Innan detta par hade jag ett par Reebok som jag var helnöjd med, så det är sådana jag nu provat. Reebok har en typ av skor som kallas Easy Tone. Efter att ha provat ett par så var jag helt fast, väldigt mjuk sula. Nu gäller det att bestämma sig för vilken av modellerna som är snyggast, jag väljer mellan fyra olika. Och dessutom måste jag komma överens med priset, hade inte tänkt mig skor som kostar över tusenlappen...
http://www.stadium.se/varumarken/reebok/reebok-easytone
Jag väljer mellan Go out, Go outside, Trend och Fusion.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0