IKEA

Dennis kom hem i tid från jobbet i morse och kunde då gå med Nelly till förskolan. Jag och Hanna la oss och sov i ytterligare 1,5 timme. Det har dock inte blivit så många timmars sammanhängande sömn då Hanna vaknat ofta och gnäller/skriker.
När vi hämtat Nelly från förskolan tänkte vi ta en tur till IKEA för att fika. Eftersom Hanna precis skulle till att sova så tog jag henne i vagnen och promenerade dit, soligt med blåsigt var det. Dennis och Nelly åkte bil, ont i ljumskarna efter innebandymatchen skyllde han på... Vi fikade och gick en sväng på den nedre våningen av varuhuset. Vi shoppade en lampa till hallen, en billig och enkel plafond för 49 kr. Det blev även en krukväxt för 35 kr, då vi har några sådana hemma som börjar ge upp. När det var dags för hemfärd var Hanna trött igen och jag tog tillfället i akt och gick även den vändan, i motvind. Men fick ju använda mina nya skor i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0