Hedemora

Igår åkte vi mot Dalarna. Dennis körde Mustangen och jag och tjejerna åkte Passat. Vi stannade till i Krylbo och hälsade på min mormor. Dit kom även Carro, som jag träffar alldeles för sällan. Grattis Carro till nya jobbet! Vi stannade även till på ÖoB för att säga hej till min mamma.

Nu är vi i Hedemora och får sova hos Dennis bror med familj. Nelly och Klara är nästan jämngamla. De leker, busar, bråkar, retas och slåss. Idag tog vi en promenad in till centrum för att titta i leksaksaffären. Konstigt nog blev det inget inhandlat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0