Golftävling

När Dennis slutade jobbet imorse så åkte han direkt till Öregrund för att spela golftävling tillsammans med jobbet. Jag kanske inte får skriva resultatet här...(men han förlorade sin match med minsta möjliga marginal). Han tyckte det gick bra spelmässigt i alla fall.
Jag lämnade Nelly på förskolan och gick hem och la mig och Hanna i sängen. Lyckades sova nästan två timmar till. Jag mår i alla fall mycket bättre idag. Efter tuppluren tänkte jag försöka rensa lite bland alla papper och pärmar i garderoben, men lilla dotter ville inte riktigt samarbeta med mig, så jag hann inte så långt.
När vi hämtat Nelly var vi ute i lekparken en stund, men det blåste för mycket och började även regna. När vi gick in följde granntjejen Emilia med in och lekte. Hon är tre år och bor i en villa här på gatan. Nelly skulle få komma in och leka hos henne en annan dag. Stora tjejer! Jag vet att jag skrev häromdagen att Nelly är lite jobbig ibland. Men för det mesta är hon helt superhärlig. Så charmig, så söt, så smart och så duktig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0