Gåstol

Idag tog vi fram gåstolen till Hanna. Hon verkade ganska glad och nöjd över att få komma upp en bit och stå, istället för att ligga på golvet eller sitta i babysittern. Gåstolen är dock lite trög att ta sig fram med ännu, tar nog ett litet tag innan hon lär sig det. Måste nog ta fram halksockorna också, golvet blir halt med vanliga strumpor. Idag blev det bara några minuter i stolen så hon får vänja kroppen vid den nya ställningen.
Både Hanna och Nelly får väldigt röda ögon av kamerablixten, precis som sin pappa. Det brukar jag alltid justera i datorprogrammet innan jag framkallar bilderna.
Här myser vi i sängen idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0