Förkylningar

Min förkylning är mycket bättre nu, men håller fortfarande i sig lite. Nellys näsa rinner. Hanna är väldigt snorig och täppt. Kanske var det därför hon sov så dåligt i natt. Hon åt vid kl 3.30, somnade om och vaknade till vid kl 5. Sedan kunde hon inte riktigt slappna av, hon vaknade, somnade, vaknade osv. Kl 6 gav jag upp och gav henne mer mat. Men inte heller det hjälpte, hon sov några minuter och började sedan gnälla igen. Dennis skulle på jobbmöte idag och tog med henne upp kl 7.45, så då fick jag ligga kvar i sängen själv 45 minuter till.
Jag och tjejerna åkte till Gränby köpcentrum och mötte Anneli och hennes barn Sebastian och lilla William. Vi åt mat på Burger King och handlade mat på ICA Kvantum. När vi kom hem igen så åkte Dennis och Nelly till Fyrishov och badade. Nelly har lärt sig att gilla bubbelpoolen och bastun.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0