Dag 47

Veckans vägning hoppas jag att jag hinner med i morgon. Det blir nog oftast på fredagar i fortsättningen då de har drop-in vägning kl 9-15 (istället för att behöva passa en specifik tid). Det känns dock som att vågen har stått stilla denna gång.
Lunchen fanns ju kvar i kylskåpet sedan igår. Även middag blev rester. 
Frukost 6 p: 100 g turkisk yoghurt, hallon, 20 g havremix
Lunch 8 p: 9 bitar sushi
Mellanmål 2 p: 2 finn crisp, messmör
Middag 11 p: 2 tortilla, 80 g nötfärs, salsa, turkisk yoghurt, grönsaker
Mellanmål 5 p: Glass light, krossad ananas (konserverad)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0