Dag 45

Igår glömde jag redovisa promenaden till och från lekparken, -2 p. Idag blev det promenad till och från IKEA. det var bra då jag åt en god och onyttig chokladmousse, dock med cola light till.
Det blev en lätt frukost då jag inte behövde gå med Nelly till förskolan, utan kunde gå och lägga mig med Hanna igen. Till lunch gjorde jag en kycklinggryta med wokgrönsaker, krossade tomater och Arlas creme fraiche "Vitlök och parmesan". Till middag gjorde vi den supergoda och nyttiga spenatsoppan.
Frukost 3 p: Ägg, kaviar
Lunch 10 p: 135 g pasta, 120 g kycklingfilé, 40 g creme fraiche lätt
Mellanmål 10 p: Chokladmousse med lite grädde, 20 g mörk choklad
Middag 10 p: Spenatsoppa med ägg, grillad kyckling
Motion -4 p: Promenad 40 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0