Dag 44

Fick sovmorgon idag så det blev en lätt frukost. Till lunch åt vi asiatisk buffé. Jag la tyngdpunkten på sushi, men kompletterade med lite kinesiskt och efterrätt. Till middag blev det rester. Till mellanmål tog jag en marshmallow wafer som jag köpt hos Viktväktarna. Det är marshmallows som ligger mellan två kex (6x3 cm) och ger 1 p per bit. Den mörka chokladen jag köper är minst 70% kakao och med olika smaker, t ex caramel, blåbär, hallon och lakrits.
Frukost 5 p: Ägg, kaviar, 2 finn crisp, skrattande kon light
Lunch 19 p: 9 bitar sushi, lite ris, lite nudlar, sötsur sås, en friterad räka, en minivårrulle, lite glass med ananas
Middag 5 p: 100 g grillad kyckling utan skinn, 100 g "ugnspotatis", sallad med italiensk dressing
Mellanmål 4 p: 20 g mörk choklad, en marshmallow wafer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0