Dag 40

Idag blev det nästan ingen frukost. Dennis lämnade Nelly på förskolan när han kom hem från jobbet i morse. Så jag kunde gå och lägga mig igen. Spenatsoppan, som blev lunch igen, är väldigt god och enkel att göra. Den blir det absolut fler gånger framöver.
Till middag blev det rester, korvgrytan, som också den var god och enkel att göra. På kvällen hade jag lite points kvar och gjorde mig en korvmacka. Då kunde jag hålla mig ifrån chipsen...
Jag promenerade även idag i det vackra vädret!
Frukost 3 p: Ägg, kaviar
Lunch 8 p: Stuvad spenat, grädde (4%), 2 ägg
Mellanmål 6 p: En halv frökuse (Pågen), ost, 3 smörgåsrån, bregott
Middag 10 p: Pasta, kycklingkorv, krossade tomater, vitlök, curry
Mellanmål 8 p: Knäckebröd, kycklingkorv, amerikansk dressing lätt, gurka
Motion -6 p: Promenad 70 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0