Dag 37

Idag var vi i ett köpcentrum och åt då lunch på Burger King. Jag valde en burgare som jag tror hette Chicken King Delight, den var nyckelhålsmärkt och med fullkornsbröd. Sen smakade jag några strips av Nelly också.
Till middag gjorde jag torsk i äggsås. Det var väldigt länge sedan jag tillagade det, men fisk är ju bra mat och vi är dåliga på att äta det. Borde göra det oftare...
Innehållet i chipspåsen minskade lite och chokladen jag köpte i fredags åts upp... Men jag har ätit morötter nu på kvällen!
Frukost 5 p: Filmjölksbröd, leverpastej mini
Lunch 12 p: BK King Delight, lite strips
Mellanmål 10 p: Chips, choklad
Middag 9 p: Potatis, torsk, äggsås (med mellanmjölk och redning)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0