Dag 33

Idag åt jag den fantastiska kycklingtoasten igen på Brantingsbageriet. Jag promenerade dit i alla fall, så det lättade mitt samvete lite. Och efter babysången så lät jag bli smörgåsarna och tog bara några smörgåsrån. På kvällen var vi bortbjudna på middag med efterrätt, så då blev jag tvungen att nalla en del från min veckobonus.
Frukost 6 p: Turkisk yoghurt, hallon, havremix
Lunch 19 p: Kycklingtoast, mango-currydressing
Mellanmål 2 p: Smörgåsrån, bregott
Middag 14 p: 2 tortilla med chicken fajitas, salsa, cheese dip, guacamole, några nachos
Mellanmål 6 p: Kladdkaka, vispgrädde
Motion -3 p: Promenad 35 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0