Dag 32 + vägning

Egentligen har de inte öppet på onsdagar hos Viktväktarna. Men denna vecka hade de flyttat alla torsdagsmöten till onsdagen. Så då passade jag på att väga mig. Det är nu 12 dagar sedan jag var dit och vägde mig sist. Resultatet blev -1,1 kg. Den totala minskningen är nu -3,6 kg.
Efter mötet åt jag lunch på stan, en sallad. På kvällen hade vi besök och gjorde chicken red curry, och till efterrätt IKEA's mörka chokladtårta. Tur att jag hade veckobonus kvar (jag vägde mig på en torsdag första gången, så jag får ny veckobonus varje torsdag).
Frukost 7 p: Filmjölksbröd, ägg, kaviar
Lunch 16 p: Sallad med pasta, kräftstjärtar, räkor, ägg och mozzarella, mangodressing
Mellanmål 4 p: Finn crisp, ägg, kaviar
Middag 12 p: Jasminris, kycklingfilé, "red curry" krydda, kokosmjölk lätt, matlagningsgrädde (7%)
Mellanmål 5 p: Mörk chokladtårta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0