Dag 31

Med sex dagar kvar till barnbidraget så känner jag att det inte finns möjlighet till någon storhandling. Får ta och tömma frysen lite istället. Idag plockade jag fram två påsar med färdig kyckling som bara värmdes. Eftersom det var skinn och panering på kycklingen så fick det bli sallad som tillbehör.
Frukost 6 p: Turkisk yoghurt, hallon, havremix
Lunch 6 p: Cannelloni med spenat, ricottaost och ostsås
Mellanmål 6 p: Finn crisp, 2 ägg, kaviar
Middag 20 p: Chicken nuggets, buffalo wings, sötsur sås, sallad, italiensk dressing, ceasardressing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0