Dag 21

Just nu är vi i Hedemora. Det är svårt när jag inte kan väga maten och när jag inte riktigt vet precis vad maten innehåller. Jimmie bjöd idag på lasagne och Gert bjöd på potatis- och köttfärsgratäng. Dessutom var jag grymt sugen på Marabous nya mjölkchoklad med passion. Den finns bara i 200 g, så då var jag ju tvungen att köpa 200 g... Men jag passade på att bjuda på en stor del av den. Denna helg har blivit lite för onyttig, jag får ta och skärpa mig.

Frukost 6 p: En skiva Längtan, ost, sylt

Lunch 12 p: Lasagne

Mellanmål 3 p: Fruktsallad, marsansås

Middag 12 p: Potatis- och köttfärsgratäng, grönsaksstavar, guacamole

Mellanmål 18 p: Glass light, rostad havregryn, bär, 50 g godis, 70 g Marabou mjölkchoklad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0