Dag 20

Vägning idag! Veckans resultat blev -1,3 kg! Totala viktminskningen är nu 2,5 kg. Nu när jag gått ner en del i vikt så minskade även mina dagliga points. Jag får nu äta 31 points per dag istället för 32 (plus 7 points extra för delamning).

Idag åt vi lunch på IKEA. De erbjuder just nu isterband och stuvad potatis för 19 kr. Det var många, många år sedan jag åt det, så jag passade på. Hälsade på min mormor och blev förstås bjuden på massor av godsaker. Idag blev det en del taget av veckobonusen.

Frukost 5 p: 2 rutbröd, lätta, kalkon

Lunch 15 p: Isterband, stuvad potatis

Mellanmål 12 p: Ägg, kaviar, dajm, kokosboll

Middag 14 p: Ryggbiff, klyftpotatis, bbq-sås, bearnaise, rött vin

Mellanmål 7 p: Popcorn,  3 marshmallows wafers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0