Torr natt

Denna natt klarade Nelly utan blöja, det var torrt i sängen i morse. Hanna sov hyfsat bra, hon åt kl 3 och kl 6.30. Halv sju är egentligen inte någon bra tid att vakna för mat, det är för tidigt för att gå upp och för sent för att somna om. Vi lyckades i alla fall sova mellan kl 7 och 7.30 innan Nelly kom och väckte oss. Efter förskolelämningen sov jag och Hanna ytterligare en timme. Sedan tog vi en promenad och hämtade Nelly. Vi träffade granntjejen Klara i lekparken och hon och hennes mamma och lillasyster följde med oss in och lekte med nya tågbanan. Pippi-pusslet är också mycket populärt att lägga. När Dennis kom hem från jobbet byggde vi koja under vagnarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0