Shopping

Idag fick Dennis sovmorgon efter en hård jobbhelg. Jag hade lite tur då lilla tjejen vaknade 8.10 och stora tjejen vakande 8.50. När Dennis vaknat åkte vi till IKEA och åt lunch.
Sedan gick turen vidare till Elgiganten, där vi inhandlade en ny dammsugare. Det blev en mörkgrå Elektrolux Ergorapido för 899 kr. Det är en sladdlös dammsugare, som även har en liten handdammsugare som går att ta loss. Nu ska alla smulor bort!
På Media Markt shoppade jag en "balance board" till wii för 799 kr. Den används för att göra fitnessövningar på, både kondition, muskelträning och balansövningar. Enkelt beskrivet är det en tryckkänslig platta som reagerar på hur man står på den. Den känner av tyngdpunkten samt hur den förflyttar sig. Den känner även av t ex vikt och beräknar kaloriförbränning. Nu ska fläsket bort!
Tyvärr försvinner även pengarna på en shoppingtur... Men man ska väl passa på att göra av med dem medan de finns kvar, eller? Nu är det bara en månad till nästa lön...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0