Postorder

Förra lördagen gjorde jag en beställning från Ellos, det blev mest kläder till mig själv. Tyvärr brukar inte allt passa som förväntat, så det brukar sluta med att jag skickar tillbaka ungefär hälften av plaggen. Redan efter fem dagar, i torsdags, fick jag de flesta plaggen (tre stycken var restnoterade). Denna gång lyckades jag pricka in ganska bra saker. Jag får ofta erbjudanden från Ellos och denna gång utnyttjade jag en kupong med 500 kr rabatt (om man beställde för mer än 1500 kr).
Denna beställde jag i både rosa, svart och mullvad (mullvad är restnoterad):
Denna beställde jag i både svart och lila (lila är restnoterad):
Denna hade jag på festen i lördags:
Endast 49 kr!:
Nattlinnen i vitt:
Beställdes i svart, har inte bestämt mig om jag ska behålla den:
Till Nelly, i lila:
Ska nog skickas tillbaka, svart/grå:
Ska nog skickas tillbaka, oliv/natur:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0