Kalas

Igår var vi på kalas hos Inez som fyllt 2 år. Egentligen var det tre veckor sedan hon fyllde, men det har kommit jobb, resor, och sjukdomar i vägen. Vi blev bjudna på mumsig marängtårta med glass, banan, grädde och chokladsås.
Idag var vi till öppna förskolan och lekte, sjöng och fikade. Efter lunch åkte jag och tjejerna till Hedemora. Vi hälsade på Kattis och hennes Hedvig, lekte en liten stund i deras lekpark och en liten stund inomhus. Vi åkte vidare till Karin, Joel och Klara. Där lämnade vi Nelly för lite lek innan farmor och farfar hämtade upp henne för fredagsmys i deras soffa.
Jag och Hanna åkte tillbaka till Uppsala och köpte thaimat med hem till Dennis som precis kommit hem från jobbet. Hanna tittade på Idol och somnade i pappas famn.
Födelsedagsbarnet
Hanna fick banan istället för tårta
Fredagsmys i soffan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0