Glada tjejer

Mina tjejer är så härliga! De är (oftast) så glada. Hanna skrattar alltid när Nelly pratar och busar med henne. Igår satt Nelly i soffan och gömde sig under en filt. När Nelly försvann såg Hanna väldigt förvånad ut. När hon sedan kom fram igen så skrattade Hanna och tyckte det var jätteroligt.
Igår skickade jag in de tre senaste månadernas fotografier för framkallning. Jag hade fått ett erbjudande om fritt porto, så kostnaden blev 0,69 kr per bild (ca 110 st).
Idag var jag och tjejerna till öppna förskolan. Dennis fick sova då han hade jobbat natt. Efter lunch gick jag och Hanna en promenad, medan Dennis och Nelly bakade hottentottar. Sedan var det fredagsmys hela kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0