Fyrishov

Hanna vaknade ofta inatt och var ledsen. När jag doppade nappen i vatten så tog hon den och somnade om. Hon vill även ligga nära mig och känna min närhet. Nelly kom in till mig vid 1.30. Kl 7 vaknade Hanna och då även Nelly, men vi låg kvar i sängen till kl 8.
På morgonen och förmiddagen var vi bara inne och hade tråkigt. Vi kollade på film och byggde lego. Dennis åkte iväg till en läkare då han har haft ont i nacken den senaste veckan, han får försöka med sjukgymnastik igen. Sedan skulle han sova en stund eftersom han jobbat natt. Efter lunch åkte Dennis och Nelly till Fyrishov och badade. Jag bäddade ner Hanna i vagnen och tog en promenad. Vi lämnade in paketet som skulle skickas tillbaka till Ellos. Jag skickade bara tillbaka två tröjor. Den svarta med nitar tyckte jag var en skön modell som satt bra, men det var inte riktigt min stil så den skulle säkert inte användas så många gånger. Den oliv/naturfärgade tunikan var för trång över bröstet, det glipade mellan knapparna. Däremot behöll jag den grårutiga ballongformade tunikan, som jag egentligen tänkt skicka tillbaka. Den var skön och jag gillar långa tröjor som är stora över magen.
Nelly var idag feberfri. Hanna hade nu på kvällen 38,9 grader så förhoppningsvis går det åt rätt håll nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0