Datorn fungerar

När jag lämnat Nelly på dagis gick jag hem och vilade tillsammans med Hanna. Efter lunch åkte Dennis, jag och Hanna in till stan och hämtade vår stationära dator som varit inne för reparation. Efter byte av grafikkort så fungerar nu datorn igen!
Sedan åkte jag och Hanna och handlade på Coop. Vi passade på att köpa nötfärs för 39,90 kr per kg. Fyra kg fick vi köpa till det priset. Nu var det inte länge sedan jag köpte nötfärs på City Gross för samma pris, det kanske är ca fyra veckor sedan. Den gången köpte jag sex kg, men fyra utav dem har vi gjort av med, då vi har lagat bland annat lasagnette, tacos, färsbiffar och köttfärssås.
När Nelly kom hem från förskolan så bakade hon och jag filmjölksbröd, så nu har vi fyllt frysen igen med sex limpor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0