Dag 75

Idag blev det rester till både lunch och middag. Till mellanmål åt jag en smörgås med skivad tomat, skivad gul lök och italiensk salladskrydda. Dessutom gjorde vi Ekströms chokladfromage, jag hittade en gammal förpackning längst bak i skafferiet som nyligen gått ut i datum. Förpackningen räcker till fyra portioner och ger 3 points per portion. Det blev en promenad med vagnen idag.
Frukost 7 p: Skogaholms solklart, 30 g leverpastej mini, inlagd gurka, ägg, kaviar
Lunch 13 p: 180 g spagetti, pastasås med fetaost och zuccini
Mellanmål 6 p: Tunnbröd, chokladfromage
Middag 11 p: 150 g makaroner, 75 g köttbullar (9%), riven ost, ketchup
Motion -3 p: 35 min promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0