Dag 72

Lunchen intogs idag på IKEA. Jag valde viltfärsbiffar med mos och gräddsås (jag åt inte upp all sås som låg på tallriken och brödet fick Dennis). Jag tog även en underbar chokladmousse till efterrätt. Men då var jag ju tvungen att ta en promenad på eftermiddagen... Till mellanmål åt jag finn crisp med banan och italiensk salladskrydda, mumsigt. Till middag gjorde vi kycklingfilé, strips och en sås gjord av grädde, fond, lök och vitlök.
Frukost 6 p: Samma som igår
Lunch 12 p: Viltfärsbiffar, mos, gräddsås, lingonsylt
Mellanmål 9 p: Chokladmousse, 4 finn crisp
Middag 10 p: 85 g strips, 150 g kycklingfilé, 80 g grädde (4%), 2 tsk italiensk dressing, 1 msk barbequesås
Motion -4 p: 40 min promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0