Dag 71

Till lunch gjorde jag korvgryta av kycklingkorv, krossade tomater, grädde, curry och vitlök. Till middag blev det rester. Jag kände idag att det var dags att göra något av äpplena vi fått av Mona. Eftersom Nelly gärna vill baka så gjorde vi äppelpaj. Och eftersom jag gärna vill äta så... Jag promenerade i alla fall en stund när Hanna skulle sova i vagnen.

Frukost 6 p: 100 g turkisk yoghurt, hallon, 30 g havremix

Lunch 10 p: 135 g ris, 100 g kycklingkorv, 4 msk grädde (4%)

Mellanmål 14 p: Äppelpaj, 50 g glass light, finn crisp, messmör, 24 g kinderchoklad

Middag 11 p: 100 g kycklingburgare. hamburgerbröd, 2 msk amerikansk dressing lätt

Motion -3 p: Promenad 30 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0